Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 01:46

A venit trenul din China. Va circula pe ruta Constanţa - Braşov

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 25 aprilie 2024

A venit trenul din China. Va circula pe ruta Constanţa - Braşov

Producătorul chinez CRRC a adus primul său tren electric în România, modelul fiind cel care acum câţiva ani urma să fie livrat Autorităţii de Reformă Feroviară. După omologarea TSI acesta va funcţiona pe rutele Bucureşti – Braşov – Constanţa.
„A sosit la Constanţa prima ramă electrică fabricată în China, care în curând va face mai plăcute călătoriile cu trenul prin România. Conducătorii delegaţiei gigantului constructor chinez de utilaj feroviar – CRRC, împreună cu cei ai bucurosului beneficiar român – Astra Trans Carpatic au sărbătorit fericitul eveniment la Asociaţia Română de Prietenie cu China, au vizitat Universitatea – Window of Shanghai şi au imortalizat, cu zeci de poze, frumoasa întâlnire prietenească”, acesta este mesajul postat pe o reţea de socializare de prof.univ.dr. Aurel Papari, preşedintele fondator a Universităţii „Andrei Şaguna” Constanţa.
Operatorul de transport feroviar de călători Astra TransCarpatic a achiziţionat trenul electirc de la compania chineză CRRC Sifang, pe care speră să îl introducă în circulaţieîn cel mai scurt timp. Rama, având trei vagoane, a ajuns deja în Portul Constanţa şi a pleacat Bucureşti. Urmează omologarea TSI (Technical Specifications for Interoperability) şi apoi punerea în circulaţie.
„Pe o ploaie măruntă întâmpinăm în Bucureşti Băneasa spre Gara de Nord prima ramă CRRC Sifang SFEMU care a venit în România, urmând să intre în procesul de autorizare şi punere în funcţiune în scurt timp. Conform informaţiilor mobilitate.eu, rama este a Astra Trans Carpatic, fiind prima dintr-o flotă ce va creşte constant în următorii ani”, a anunţat Trainspotting Romania pe pagina sa de Facebook.
Din datele prezentate de producătorul chinez pe internet aflăm că viteza maximă de funcţionare a trenului este de 160 km/h. Este un produs reprezentativ, sigur, fiabil şi confortabil, îndeplinirea celor mai recente cerinţe STI privind coliziunile, protecţia mediului şi prevenirea incendiilor. Cu boghiul independent pentru fiecare unitate, trenul are o întreţinere convenabilă şi o rată ridicată de utilizare a spaţiului interior. Trenul este echipat cu două sisteme de semnalizare independente, care poate trece automat în funcţie de modul semnalului de la sol. Trenul se bazează pe tehnologie cu podea joasă, uşa cu deschidere largă, dispozitivul de compensare a distanţei platformei şi rampa mobilă sunt adoptate pentru tren, aducând confort pasagerilor.

Foto: Delegaţia chineză, la Universitatea „Andrei Şaguna” Constanţa.

Comentarii

'miratul'

2024-04-25 13:18:56


'Pe vremuri spaga era data de firmele noastre in lei,azi am trecut la euro deci am evoluat suntem in UE.Noi ne furam singuri nu ne sileste nimeni, pentru ca noi vrem.Mereu o sa fim cumparati.Trebuie sa vindem ce producem in strainatate. '

'Ariana'

2024-04-25 05:55:30


'În loc sa dam de lucru și sa comandam trenuri la noi în țară, aducem de la alții,în timp ce alte tari comanda trenuri sau tramvaie în România. Suntem vai de noi!'

'Costea Ion '

2024-04-25 04:54:58


'Ce ,,măndri\" trebuie să fie că le importam. Pe vremuri le produceam.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie